מבצע בוטוקס

עורכי דין

abc.org.il מספק לכם מנוע חיפוש פסקי דין משוכלל בטכנולוגיית HT היחיד בישראל
חיפוש פסקי דין לפי עורך דין חיפוש פסקי דין לפי שופט חיפוש פסקי דין לפי בית משפט חיפוש פסקי דין לפי סוג תיק חיפוש פסקי דין לפי נושא חיפוש פסקי דין חופשי
לפי עו"ד לפי שופט לפי בית משפט לפי סוג תיק לפי נושא חיפוש חופשי
DOC
PDF

פסק דין

בפני כב' השופט אביב שרון

המאשימה
מדינת ישראל

נגד

הנאשמת
ורד בוסקילה

<#1#>

מופיעים: ב"כ המאשימה עו"ד אריאל הודרברג
הנאשמת וב"כ עו"ד טלי גוטליב

העדים: 1. ע . ת/1 מר מרדכי בנימין
2. ע . ת/2 מר דודי לוי

פרוטוקול

כב' הש' שרון: תיק פלילי 5321-06-12, מדינת ישראל נגד ורד בוסקילה . נוכחים בא כוח המאשימה , עורך דין אריאל הודרברג . הנאשמת התייצבה בעצמה , וכן בא כוחה עורכת דין טלי גוטליב . כן , בבקשה התובע , עד תביעה מספר 1, מר מרדכי בנימין . מר מרדכי בנימין , אתה מוזהר שעליך לומר את האמת אחרת תהיה צפוי לעונשים הקבועים בחוק . נא להשיב לשאלות של התובע .

ע . ת/1 מר בנימין , לאחר שהוזהר כחוק , משיב בחקירה ראשית לעורך הדין הודרברג:
עו"ד הודרברג: בוא , קודם כל , לפני שאתה מספר על החלק שלך באירוע , מה הקשר שלך לנאשמת ?
העד, מר בנימין: אני ידיד קרוב.
כב' הש' שרון: בקול רם כדי שנשמע .
ת: ידיד קרוב .
עו"ד הודרברג: אוקי , במה עבדת באותה תקופה , במה אתה עובד היום ?
ת: נהג , 20 שנה . מוניות .
ש: נהג מונית?
ת: כן .
ש: בסדר . עכשיו , בוא תספר בעצם מה הקשר שלך לאירוע .
ת: באותו בוקר ורד התקשרה אלי להזמין מונית , לקחת אותה לעבודה .
ש: רק לצורך הפרוטוקול , אנחנו מדברים על יום 1 6.3.12, בבוקר ,
ת: כן .
ש: מדברים על שעה 06:50.
ת: לפנות בוקר , כן , 6 - 7, התקשרה להסיע אותה לעבודה ,
כב' הש' שרון: רק בקול רם , אני לא שומע .
ת: היא התקשרה להסיע אותה לעבודה , רגיל , שהיא צריכה מידי פעם . אז ברקע שמעתי צעקות , אתה יודע , המולה . אז שאלתי אותה אם להזמין משטרה . אז אמרה לי כן , ואני בטעות חייגתי 101, אמבולנס . אחרי זה , אחרי כמה זמן , רבע שעה , חצי שעה , הסתכלתי שוב וראיתי בטעות 101 אז התקשרתי למשטרה 10 0, אז הם אמרו שהם כבר קיבלו את המידע ממי שצריך , מהאמבולנס . זה פחות או יותר מה שזכור לי כי שמעתי צעקות , אני יודע שיש אלימות בין זוגות , צעקות , חששתי שיקרה לה משהו , לחייה , בוא נגיד ככה או שלא יאונה לה רע . זהו , אז אני עשיתי מה ,
כב' הש' שרון: אתה עובד בחברת מוניות ברעננה?
ת: כן .
כב' הש' שרון: אוקי , ואתה אומר שאחרי כמה זמן תיקנת את הטלפון למוקד 10 0, אחרי רבע שעה , חצי שעה ?
ת: כן , משהו בין רבע שעה לחצי שעה . זאת אומרת , אני חשבתי , שאלתי זה משטרה , אמרו לי כן .
כב' הש' שרון: אוקי.
ת: אז כנראה לא שמעתי שאמרו לי מד"א , אני חשבתי שזה משטרה .
כב' הש' שרון: אוקי.
ת: התקשרתי ואחרי זה ,
כב' הש' שרון: וכמה זמן לוקח להגיע מהמקום של המוניות שלך עד לבית של הנאשמת?
ת: תלוי איפה הייתי באותו רגע , הוא שואל מי פנוי .
כב' הש' שרון: איפה היית באותו רגע?
ת: הייתי בכפר סבא בכלל . זה לוקח 10 דקות , רבע שעה . גם מתוך רעננה , תלוי אם אני בדיוק בנסיעה , מתפנה או לא פנוי .
כב' הש' שרון: אוקי.
ת: אז בסביבות רבע שעה , 10 דקות .
כב' הש' שרון: אז הגעת אליה הביתה?
ת: לא הגעתי . שאלתי להתקשר אז אמרו שכבר לא צריך , שהיא לא צריכה .
כב' הש' שרון: שהיא לא צריכה מונית?
ת: כן .
כב' הש' שרון: הבנתי . ומי העלה את הרעיון להזמין משטרה ?
ת: אני שאלתי אותה אם להזמין ,
כב' הש' שרון: אתה שאלת?
ת: כן , אז היא אמרה לי כן , כי שמעתי צעקות .
כב' הש' שרון: כן .
ת: אז היא אמרה לי כן , אז אם היא אמרה כן אז היא בטח חששה שיקרה משהו , כי אם לא הייתה אומרת לא הייתי מזמין .
כב' הש' שרון: ואתה שמעת את תוכן הצעקות?
ת: לא , אי אפשר עם המונית , קשר ורעש של המנוע . אני שומע רק המולה ורעש , לא שיחה .
כב' הש' שרון: כן .
ת: זהו . על פי זכרוני , עבר שנתיים אז לא ,
כב' הש' שרון: כן , ברור . אחר כך עוד המשכת להסיע אותה ? אחרי האירוע הזה המשכת עוד להסיע אותה ?
ת: ברור שאני מסיע אותה .
כב' הש' שרון: אוקי .
ת: עד היום , זה לא , כלומר , יש לי ה רבה לקוחות , 20 שנה אתה צובר גם כן לקוחות , אנשים .
כב' הש' שרון: כן , כן , ברור , ברור . ויצא לכם גם לדבר על האירוע הזה ?
ת: מאז , אחרי זה כן .
כב' הש' שרון: מה , מה היא סיפרה לך ?
עו"ד גוטליב: סליחה , סליחה שאני מפריעה לאדוני , פשוט בענווה כמובן . בית המשפט שואל שאלות רבות את העד במהלך העדות שלו . חברי אולי שאל שתי שאלות , וכמובן לבית המשפט הפרואוגרטיבה לעשות זאת , אני רק מזכירה שאני מבקשת לא פשר לי לשאול את השאלות האלה בנגדית . אני גם לא יודעת את התשובות , או אולי אני יודעת ובית משפט לא יודע .
כב' הש' שרון: בבקשה , אדוני ימשיך .
עו"ד הודרברג: אין לי עוד שאלות , אדוני .
כב' הש' שרון: בבקשה .

ע . ת/1 מר בנימין , משיב בחקירה נגדית לעורכת הדין גוטליב:
עו"ד גוטליב: מר מרדכי ,
העד, מר בנימין: כן .
ש: אתה זומנת כעד תביעה , מאוד נבהלת , נכון ?
ת: כן .
ש: לא הבנת למה התביעה מזמנת אותך , נכון ?
ת: כן .
כב' הש' שרון: רק רגע . לגבי היום?
עו"ד גוטליב: כן .
כב' הש' שרון: כן .
עו"ד גוטליב: זומנת כעד תביעה ולא הבנת למה , נכון ?
ת: כן .
ש: ואתה אפילו התקשרת אלי ואמרת לי למה אני עד תביעה , ואמרתי לך שאני לא יכולה לדבר איתך על התיק בגלל שהתביעה הזמינה אותך , נכון ?
ת: נכון.
ש: ואתה חולק דירה עם ורד?
ת: כיום כן , אבל לא באותה רגע אז .
ש: לא באותה תקופה , ברור , ברור , בוא נעשה סדר , נסביר לבית המשפט . בית המשפט שאל אותך לכן אני שואלת את זה אחר כך . באותו זמן לא היית קרוב לורד?
ת: לא , הייתי נהג , כמו שמסיע ,
ש: היית נהג מונית , נכון .
ת: כמו שמסיע ,
ש: נכון . ואחר כך הקשר ביניכם התקרב , ואתה מכיר את סיפור חייה של ורד , נכון ?
ת: אני מכיר את הכול כי אני קרוב לילדים , קרוב לזה ,
ש: מאוד , ואתה רואה את הילדים שמגיעים אליה הביתה , נכון ?
ת: אני מכיר את כל ההתרחשויות ,
ש: אתה מכיר את סיפור הגירושין שלה?
ת: כן , כי אני מעורה בזה .
ש: אין בעיה , אני רוצה להבין .
ת: עד לאותה תקופה ואחרי זה מיד לא הייתי יודע , לא , גם לא ,
ש: ברור לי , ברור לי . אני רק רוצה להבין . ורד סיפרה לך שבמסגרת הליכי גירושין המתלונן אהרון אמר לה שהיא לא תראה את הילדים ,
ת: כן , עד ,
עו"ד הודרברג: אני מתנגד , אדוני . זה לא רלוונטי לדיון .
עו"ד גוטליב: סליחה , זה רלוונטי מאוד .
עו"ד הודרברג: מה זה רלוונטי?
עו"ד גוטליב: מבחינת מניע , נו באמת , חברי . חברי צוחק עלי ?
כב' הש' שרון: רק רגע .
עו"ד גוטליב: אנחנו טוענים לתלונת שווא שיש מניע למתלונן להביא אותה לבית המשפט ,
כב' הש' שרון: רק רגע , נעשה את זה באופן מסודר .
עו"ד גוטליב: טוב , חברי יתנגד , אני אשיב . נו באמת , זה לא רלוו נטי.
כב' הש' שרון: כן , מה ההתנגדות ?
עו"ד הודרברג: אני סבור , אדוני , שכל הרקע הזה של מה שקרה שנים לפני או לא יודע , זה לא רלוונטי ,
עו"ד גוטליב: הרקע לתלונה ,
כב' הש' שרון: רק רגע , גברתי . אבל אני שומע את ההתנגדות .
עו"ד הודרברג: זה לא רלוונטי , אין שום רלוונטיות למקרה , בטח לא לעד הזה שעכשיו מספר דברים מפי שמועה .
כב' הש' שרון: כן .
עו"ד הודרברג: אני מתנגד , אדוני .
עו"ד גוטליב: טוב , טוב , אני רוצה לעשות סדר לחברי . עדות מפי שמועה זה אם הייתי שואלת על עד שלא אמו ר לבוא למשפט , לכן זה לא עדות שמיעה . היא תוכשר כאשר לחברי ולי תהיה אפשרות לשאול עד על אמרת חוץ שלו לאחר , ותהיה בטח לתובע ולי הזמנות לחקור את העד , ולכן עדות שמיעה זה לא ההתנגדות . ההתנגדות היחידה שיכולה להישמע מצד צד זה עניין הרלוונטיות . עכשיו , אנחנו טוענים פה כפי שבית המשפט שמע במענה וישמע גם מהנאשמת שמדובר פה בתלונה מעוניינת של נאשם , של מתלונן , סליחה , שבעקבות העובדה שהנאשמת ניהלה רומן כפי זכותה המוחלטת עובר להליכי הגירושין ביניהם , והעובדה ,
כב' הש' שרון: לחשדו או ,
עו"ד גוטליב: לא , אין חולק . לא לחשדו ,
כב' הש' שרון: אין חולק ? אוקי .
עו"ד גוטליב: לא לחשדו , זכותה של הגברת להתנהל בח ייה כרצונה.
כב' הש' שרון: אין מחלוקת .
עו"ד גוטליב: לגמרי.
כב' הש' שרון: ברור .
עו"ד גוטליב: הזוגיות עלתה שם על שרטון לאורך זמן , הבן שיתף את האבא , אני אומרת את זה כדי להסביר את החקירה הזו על המודעות שלו לעניין . הבן שימי עלה על שיחות טלפון , שהוא עד תביעה , עלה על שיחות טלפון ואסמסים , סיפר את זה לאב וככה הילדים נטלו צד במסגרת הליכי הגירושין כנגד אימא שלהם . כמו ששימי , אדוני ישמע אותו במשפט , אמר במשטרה אני לא יכולתי לראות את אימא שלי בעיניים , ככה ממש ואני לא , זה בסדר ,
כב' הש' שרון: אוקי , כן ,
עו"ד הודרברג: אני אומר , אין מחלוקת , נכון היה ,
עו"ד גוטליב: יפה , הגירושין היו כאלה .
עו"ד הודרברג: אבל למה שהעד יספר על דברים שהוא ל איודע .
עו"ד גוטליב: סליחה , סליחה , חברי ,
כב' הש' שרון: לא , אבל אנחנו מגיעים . אנחנו מגיעים לטעמי התשובה להתנגדות .
עו"ד גוטליב: העד , העד שחיי איתה ביחד מודע להרחקה ולעניין של המתלונן להרחיק את הילדים ממנה , היא לא ראתה את הילדים שלה . רק עכשיו הם חזרו לגור וגם זה מוסתר מהמתלונן , הוא לא יודע שהם גרים אצלה , ממציאים לו תירוצים אנחנו אצל חברים , אנחנו פה , אנחנו שם . אני לא אשאל את העד הזה אשר יודע ממבט ראשון על טיב הסכסוך והעניין של המתלונן . נו באמת , אדוני , קצת אורך רוח לשאלות .
כב' הש' שרון: כן .

החלטה

השאלה מותרת . מדובר בנסיבות לוואי של האירוע אשר יכולים לשפוך אור גם על האירוע עצמו וגם על המניעים הנטענים להגשת התלונה , ולכן העד כמובן ישיב על השאלה . המשקל שיינתן לתשובותיו ישקלו במסגרת הכרעת הדין שכן אנחנו שומעים שהיום העד גר עם הנאשמת , וגם היו יחסים ביניהם.

ניתנה והודעה היום , 19 ב יוני 2014, במעמד הצדדים .

_________________
אביב שרון , שופט

עו"ד גוטליב: אין לי מושג מהעדות הראשית למה הוא עד תביעה .
כב' הש' שרון: בבקשה , שאלה , השאלה מותרת . כן , מה ,
עו"ד גוטליב: אמור לי , אתה רואה את שימי בבית ואת הילדים , נכון ?
ת: אני , ברשותך , כן . אני אתן תמצית , חבל ,
ש: בדיוק , תספר , חבל ,
ת: אני יודע על הסכם הגירושין . אהרון חתום , אני ראיתי את ההסכם , במפורש שיעשה הכול כדי שהילדים יראו את הגברת . עכשיו , במהלך השנתיים האחרונות , מאז שלוש או ארבע פעמים ברגע שהוא ידע , עוד פעם החרימו אותה . הוא אמר להם או אני או היא .
כב' הש' שרון: ברגע שהוא ידע על מה ?
ת: שהם בקשר , הוא חתום ,
כב' הש' שרון: שהיא בקשר איתך?
ת: לא , איתה . הילדים שלה ,
כב' הש' שרון: שהם בקשר איתה . למרות שבחוזה כתוב שמותר להם ?
ת: שהוא יעשה הכול כדי שיהיו איתה בקשר .
כב' הש' שרון: שיקל עליה כדי לראות את הילדים , כן .
ת: שיהיו איתה בקשר לטובת הילדים ,
כב' הש' שרון: כן , כן ,
ת: לבריאות הנפש שלהם .
כב' הש' שרון: כן .
ת: אז כל פעם לסירוגין שלוש או ארבע שנים הם לא דיברו איתה בגלל הלחץ הזה, וכתוב על ההסכם כל מי שמפר סעיף מההסכם הוא על אותו נושא הפר כמה פעמים הוא יצטרך לשלם 120,000 שקל . היא לא רוצה את הכסף . היא יכלה לתבוע אותו מפה ועד הודעה חדשה . גם אם זה לא , ל א יפה . כסף זה לא העניין של הכסף , זה עניין של טובת הילדים . עכשיו , אם הוא חתום , עובדת רווחה אומרת , והוא מפר את זה חוזר ושנה , אז היום הם בקשר בלי שיידע . הילדים , הבת , הבת ,
כב' הש' שרון: אתה אומר היום הילדים בקשר איתה מבלי שהאבא יודע?
ת: כן , כי זה 4 שנים שכל פעם , 4 פעמים במהלך השנה וחצי האחרונה שלסירוגין הם לא דיברו איתה בגלל שהוא ידע .
כב' הש' שרון: כן , וזה מידיעה אישית שלך ?
ת: כי ,
כב' הש' שרון: כי אתה גר איתה ואתה רואה?
ת: כן .
כב' הש' שרון: אוקי , טוב , כן , עוד שאלה ?
ת: והבת , הבת כן הוא יודע .
כב' הש' שרון: כן.
ת: וגם הוא התנגד , אז הוא אמר לה זה אימא שלי ואבא שלי , אני לא חלק בעניין של הגירושין , זה עניין שלכם . אני לא צריך . זהו . עכשיו ,
עו"ד גוטליב: היא סיפרה , ורד ,
ת: עכשיו , אני יודע , אני יודע שכל אחד צריך אבא ואימא ולא משנה מה האימא והאבא עשו . זה לא חלק , אסור לערב את הילדים , הם לא חלק בעניין . חבל לפגוע בהם . מה שבינו לבינה זה צריך להיסגר . אבל שמערבבים ילדים , תמיד ילד ייקח צד . הוא שומע צד אחד , וכן נכון ולא נכון , אנשים חלוקים .
כב' הש' שרון: אוקי.
עו"ד גוטליב: עכשיו , תראה ,
כב' הש' שרון: כן .
עו"ד גוטליב: קראתי את ההודעה שלך במשטרה ואתה מספר כמו שאמרת כאן שורד התקשרה אליך ושמעת צעקות . אתה יודע לומר לי אם זה גם צעקות של גבר וגם של אישה , את הרעש ששמעת ברעש רקע ?
ת: שומע צעקות , זה שני אנשים , אחד צועק , אחד ,
ש: אני רוצה שתאמר את זה כי אני לא הבנתי את זה בראשית .
ת: אבל אם אני שואל אותה אם להזמין משטרה כי בטח דאגתי לה , ואם היא אמרה לי להזמין אז בטח שגם היא חששה . זאת אומרת ,
ש: הכול בסדר , זה בדיוק מה שאנחנו אומרים . אם היא אמרה לך להזמין משטרה היא הייתה מזמינה משטרה לאירוע שהיא יזמה?
ת: לא , נו , זהו .
ש: בדיוק , לכן אני צריכה שתאשר את זה . אתה שמעת מורד , שאלת אותה אם להזמין משטרה והיא אמרה לך כן ?
ת: כן .
ש: בסדר גמור . היא סיפרה לך , האם אתה יכול לומר לי אתה , לא מה שהיא סיפרה לך , האם אתה רואה היום תקינות ביחסים בינה לבין הילדים ?
ת: הילדים הם רצים תכף מהבית ספר כמו טיל אליה .
כב' הש' שרון: כמה ילדים יש לה?
עו"ד גוטליב: שלושה .
כב' הש' שרון: שלושה , מה הגילאים ?
ת: בצבא , שימי , 2 0.
כב' הש' שרון: שימי בצבא , 2 0.
ת: עדן עוד חודש מתגייסת , סיימה יב' , והילד בכיתה ט , י , אור .
כב' הש' שרון: מה שמו?
ת: אור .
עו"ד גוטליב: ורד סיפרה לך ,
ת: אני יודע שאני ביחסים טובים איתם , ואני מסיע אותם ועושה להם , כמו הילדים שלי . אני עושה להם מעל ומעבר .
כב' הש' שרון: כן .
ת: לא בגלל , מרצון טוב . אני עוזר לאנשים מטבעי . אני סתם תרמתי 180 תרומות דם גם ,
כב' הש' שרון: כן , ואדוני בזוגיות ראשונה עם הנאשמ ת או אדוני גרוש?
ת: לא , אז הייתי סתם נהג . עכשיו , ריחמתי עליה , היא הייתה צריכה לצאת צו הוצאה מהבית . וההורים שלה בנתניה , אז הצעתי לה תשמעי , את יכולה , יש פה חדרים בדירה , את יכולה לדור פה במקום לנסוע כל יום . היא הייתה נוסעת כל יום ,
כב' הש' שרון: לא , אבל השאלה שלי אם לאדוני יש ילדים משלו מנישואים קודמים ?
ת: כן , כן .
כב' הש' שרון: הבנתי .
ת: הם גרו איתי שני בנים . גם התגרשתי , שני הבנים הם בצבא , הבת אחרי .
כב' הש' שרון: אוקי .
ת: הם גרו איתי והיא התקבלה שיהיה לה פינה שהיא לא תצטרך לרוץ .
כב' הש' שרון: כן .
ת: ואז כבר הייתה מכינה אוכל ומביאה להם הביתה . אני עם הבן שלי נדב הבאנו עד לבית שלהם כי לא היה להם מה לאכול , היא דאגה להם , עד היום דואגת להם .
כב' הש' שרון: כן .
ת: גם עד היום לשבתות היא מכינה לחמין שיהיה להם מה לאכול גם לבעל , לילדים לסוף שבוע , שהם עושים אצלו שבת .
כב' הש' שרון: כן .
ת: זאת אומרת , הדאגה שלה מעל ומעבר . אז לא הייתה זוגיות , ואני עם הבן שלי נדב כמה פעמים שימי ירד מהבית שלו והבאנו להם אוכל שיהיה להם מה לאכול .
כב' הש' שרון: כן . עכשיו ,
ת: היא תמיד דאגה להם לאוכל . ואז לא הייתי מעורב , לא הייתי מה , היא לא עירבה אותי , לא שאלתי . לא לקחתי , אז אני כאילו , אני יודע מה זה גירושין , לא משנה , אז אני איך אומרים , רחמו ,
כב' הש' שרון: נכמרו ,
ת: אל רחום וחנון . כן ,
כב' הש' שרון: נכמרו רחמיך.
ת: כן , אז אני , איך אומרים , רצון טוב .
כב' הש' שרון: אוקי , עכשיו , עוד שאלה ברשותך , לגבי הסכם הגירושין , אצל מי הילדים לפי הסכם הגירושין ?
ת: אצל האבא , כי הם לקחו את הצד אז ,
כב' הש' שרון: למה?
ת: אני יודע למה , הם לקחו את הצד ,
כב' הש' שרון: שאלו את הילדים והם רצו להיות איתו?
ת: כן , הם רצו את הזה . והיא בגלל , כאילו , המקרה שהיה היה לה צו הוצאה . עכשיו , זה היה ב-1 6,
כב' הש' שרון: למי היה צו הוצאה ? לא הבנתי .
ת: בגלל כאילו שהתלוננו עליה אז המשטרה אמרה שתצא מהבית .
כב' הש' שרון: אוקי .
ת: וב-29 כבר היה הסכם גירושין שהכול מה שצריך לעשות ,
עו"ד גוטליב: כן.
כב' הש' שרון: הבנתי.
ת: והעורך דין שייצג אותה ,
כב' הש' שרון: כן?
ת: הוא כתב לבית המשפט או לזה שזה כבר לא רלוונטי ,
כב' הש' שרון: בגלל שהם התגרשו?
ת: בגלל שהם זה , זה כבר לא אקטואלי ,
כב' הש' שרון: כן , והתביעה עמדה ,
ת: אין זוגות ,
כב' הש' שרון: והתביעה עמדה על התיק .
ת: שאפילו לא מתגרשים ולא רבים?
כב' הש' שרון: כן .
ת: כן , אז הם עמדו על זה . אני סתם , אתה שואל אותי משיקול דעת שלי , אני חושב שאם מעמידים את ורד , 9 9.9 מהעולם צריך להעמיד למשפט על דברים לא רלוונטיים , לא ,
כב' הש' שרון: אוקי.
ת: אפסיים.
עו"ד גוטליב: תאמר לי ,
כב' הש' שרון: בבקשה , תשיב . כן .
עו"ד גוטליב: תאמר לי , ורד סיפרה לך על התחושות שלה , על מה אהרון היה אומר לה בעקבות העובדה שהוא גילה את זה שיש לה רומן ?
ת: בטח שהיא סיפרה לי כל מה שקורה במקום עבודה שלו . הוא ספר בבתי , היא עובדת במוסד חוסים .
כב' הש' שרון: הנאשמת?
עו"ד גוטליב: ורד?
ת: ורד , והיא ,
כב' הש' שרון: אחות?
ת: כן , אחות סיעודית . והוא ספר . היא הכניסה אותו לעבודה , אחרי זה , רוחמה , כפר נחמן , שיטמן ,
כב' הש' שרון: כן , כל המוסדות .
ת: בהרצלייה יש הרצפלד , משהו כזה .
כב' הש' שרון: כן .
ת: אז הוא ספר שם . אז הוא עירב את כל העובדים שם . היא בטח לא ,
כב' הש' שרון: היא סידרה לו את העבודה שם שהוא יהיה ספר?
ת: כן ,
כב' הש' שרון: אוקי , ואז הוא סיפר אתה אומר על המקרה ,
ת: על כל המקרה לכל הזה , וזה עשה לה אי נעימות במקום העבודה . והיא יכלה להגיד גם , לבקש , שהוא מציק לה , מטריד אותה , היו מוציאים אותו . והיא לא עשתה את זה שיהיה פרנסה לילדים .
כב' הש' שרון: כן .
ת: היא בלעה את הצפרדע . היא עשתה הכול כדי שלא לפגוע בפרנסה , ולא בילדים , נהפוך הוא .
כב' הש' שרון: כן .
ת: היא תורמת ותרמה מעצמה . היא אישה טובה מבחינת הנתינה שלה .
כב' הש' שרון: כן , במהות שלה .
עו"ד גוטליב: וגם בהליכי הגירושין שלה היא ויתרה בגלל שהיא התביישה מכל העניין שהילדים היו מעורבים ,
עו"ד הודרברג: רגע , מה , היא מעידה ? היא שואלת או מעידה ?
כב' הש' שרון: היא שואלת .
עו"ד גוטליב: אני שואלת ,
כב' הש' שרון: היא שואלת האם בהליך ,
עו"ד גוטליב: יש בעיה בשאלה?
כב' הש' שרון: האם גם בהליך , האם גם במסגרת , גברתי , לא צריך אבל , גברתי , אווירה טובה .
עו"ד גוטליב: רק התחלנו את היום , הכול בסדר . אדוני מכיר אותי , אני משתדלת להיות באווירה טובה ,
כב' הש' שרון: נכון , לא צריך .
עו"ד גוטליב: אז אני אומרת שוב , האם ורד , האם אתה יכול לומר לי שורד שיתפה אותה שהיא במסגרת הליך הגירושין הסכימה שהילדים יהיו אצל האבא כי היא הרגישה שהילדים לקחו צד ,
ת: כן .
ש: היא מאוד התביישה בכל המעורבות שלהם בעניין הזה והאבא ככה אהרון התסיס את זה , התסיס את הילדים מאוד , זה נכון ?
ת: זה נכון , זה נכון . היא ויתרה , עד היום , שזה נמשך שנתיים היה צריך להימכר הדירה 3 חודש חצי חצי , ושנתיים היא נותנת לו עוד הזדמנות לקחת משכנתא. היא לא רצתה שהם יהיו חסרי , נישולים מגג .
כב' הש' שרון: אוקי.
עו"ד גוטליב: תודה.
ת: אז במקום שזה יסתיים עד היום זה נמשך כי ההתנהלות שלו היא לא תקינה בכל הנושא .
כב' הש' שרון: אוקי , כמה זמן לפני האירוע נשוא כתב האישום היחסים ביניכם היו ? זאת אומרת ,
ת: נסיעות מידי פעם . לא הייתי חבר שלה בכלל . לא ,
כב' הש' שרון: לא היו יחסים?
ת: כמו שאני מסיע אותך , אותו ,
כב' הש' שרון: מתי התחילו היחסים הקרובים יותר?
ת: אחרי המקרה , חודש , חודשיים אחרי .
כב' הש' שרון: אחרי המקרה התחילו היחסים ביניכם להיות אינטימיים?
ת: לא אינטימיים . בכלל היא גרה אצלי שנה בלי חברות . כמו אחותי , כמו הבת שלי , הרגשתי יותר , כאילו זוגיות שהיינו ביחד חולקים דירה .
כב' הש' שרון: לפי מה שאני הבנתי היחסים שלה מחוץ לנישואים מבלי לשפוט אותה חס וחלילה וזו זכותה ואני לא מביע עמדה . זה לא היה עם העד הזה ?
ת: לא , מה פתאום , אין קשר .
כב' הש' שרון: סליחה , אז זה לא הובן , זה לא הובן . אני חשבתי שהיחסים ,
ת: לא . לא .
כב' הש' שרון: מחוץ לנישואים היו עם אדוני .
ת: מה פתאום , חלילה וחס .
כב' הש' שרון: בסדר , עכשיו אני שומע עם מישהו אחר .
עו"ד גוטליב: לא שופטים אותך.
ת: אני בחיים שלי לא אגע במישהו שנשוי.
כב' הש' שרון: אוקי , בסדר . עכשיו אני שומע את זה , זה לא הובהר . בגלל זה אני שואל שאלות הבהרה , אני לא ידעתי .
ת: ברור , אני ,
כב' הש' שרון: היחסים עם אדוני התחממו , במירכאות , נהיו יותר קרובים אחרי האירוע הזה . כמה חודשים אדוני אומר אחרי האירוע הזה ?
ת: שבועות , חודש , חודשיים , אני לא זוכר .
כב' הש' שרון: כמה שבועות , אוקי .
ת: כאילו , שהיא התחילה לנסוע לזה ,
כב' הש' שרון: בסדר גמור.
ת: אז הצעתי לה במקום לנסוע שהיא יכולה לישון ,
כב' הש' שרון: בסדר גמור.
ת: כי הבנים שלי גם גרו איתי . הבנים .
כב' הש' שרון: כן , כן ,
ת: הם היו בצבא , היו נניח בכיתה י , יא , יב ,
כב' הש' שרון: כן .
ת: כן?
כב' הש' שרון: כן .
ת: אז הם היו איתי תחת המשמורת שלי והיא התחלפה , אז היה להם כיף .
כב' הש' שרון: כן , כן , בסדר .
ת: אחרי זה הבן שלי התגייס , היה להם כאילו , היא גם בישלה , אז היא בישלה לנו , וגם היינו מעבירים לילדים שלה .
כב' הש' שרון: אני מבין , אני מבין .
ת: היה לה איפה שהוא , היא לא תביא מנתניה להורים שלה אוכל לילדים .
כב' הש' שרון: אני מבין .
ת: זאת אומרת , הגישה שלנו היה , שלי , קודם לעזור שלילדים לא יהיה להם קשה . כי אני יודע מה אני עברתי .
כב' הש' שרון: כן , אני מבין . עכשיו , אני חוזר לשאלת ההבהרה שלי מקודם , מה שהגברת הסנגורית ביקשה ממני להשהות את השאלה . השאלה חוזרת לנושא אם היחסים ביניכם היו קרובים , עזוב אינטימיים , קרובים ,
ת: לא.
כב' הש' שרון: רק רגע , אחרי האירוע האם דיברת עם הנאשמת על האירוע עצמו ? חשוב לי לשמוע מה הנאשמת אמרה לך על האירוע עצמו?
ת: היא אמרה לי , כן , זה אני שכחתי ,
כב' הש' שרון: אוקי , זה חשוב .
ת: היא אמרה לי שהאמבולנס עזב , שאני הזמנתי ,
כב' הש' שרון: שהזמנת אמבולנס?
ת: והאח שלו שהוא כבאי וזה מה שהיא סיפרה לי ,
כב' הש' שרון: אח של מי , של מרדכי ?
ת: לא , אח של בעלה לשעבר .
כב' הש' שרון: אח של אהרון . כן , אוקי .
ת: הוא כבאי פה בתחנה ,
כב' הש' שרון: כן.
ת: והוא אמר לה לפי מה שהיא אמרה לי , הוא אמר לה , הוא אמר לאח שלו תזמין , תזמין את האמבולנס כאילו לעשות הצגה .
כב' הש' שרון: לא , אני לא מדבר על ההזמנה של האמבולנס והמשטרה .
ת: נו?
כב' הש' שרון: האירוע עצמו , מה היה ? הרי שמעת צעקות , בטח שאלת אותה אחרי שמעתי צעקות ברקע , תגידי לי מה היה , אני דואג לך . מה היא סיפרה לך לגבי האירוע ?
ת: היא אמרה לי , היא אמרה לי תמיד ,
כב' הש' שרון: אז תגיד .
ת: שהוא שופך לה את הקפה , שופך לה את החלב , את האוכל שהיא מכינה תמיד כמו שאני עכשיו מביא שהם לא יאכלו מהידיים שלה הוא זרק . אבל אחרי זה שהיא עזבה את הבית הוא שמח לאכול את זה .
כב' הש' שרון: כן . הבנתי . וזה לגבי האי רוע עצמו או בדרך כלל?
ת: כל הזמן .
כב' הש' שרון: אני מדבר על האירוע , אז אני מדבר על האירוע של הבוקר ,
ת: גם באירוע , גם באירוע היא אומרת ,
כב' הש' שרון: מה היא אמרה ? מה היא אמרה שהיה באירוע , מה היא סיפרה לך ?
ת: היא אמרה שכמו כל בוקר לא היה חלב ,
כב' הש' שרון: אוקי.
ת: ככה היא אמרה , לא היה חלב כי היא שאלה אותו איפה החלב .
כב' הש' שרון: אוקי.
ת: אז הוא זרק לה , שפך לה , לא זוכר מה , הוא העלים את זה ממנה .
כב' הש' שרון: אוקי.
ת: היא הייתה קונה נניח מצרכי חלב וזה לילדים שיהיה מעדנים וזה , וגם חלב , הוא יודע שהיא בטח שותה קפה ,
כב' הש' שרון: כן .
ת: אז בשביל לעצבן אותה הוא שפך לה את החלב , זרק לה את החלב , החביא לה .
כב' הש' שרון: ולגבי מהות הצעקות , חילופי הדברים ביניהם , היא אמרה לך מה נאמר ?
ת: אני לא זוכר בדיוק מה . אני זוכר שהיא אמרה שהם רבו , והיה סלק או כרוב משהו שהוא זרק את זה כמו כל הפעמים שהוא זרק אוכל , ואז הוא האשים אותה .
כב' הש' שרון: הבנתי , זה מה שהיא אמרה ?
ת: זה התגלגלות שמיעה , כן , אני לא הייתי , לא היי תי הבן שלה שראיתי .
כב' הש' שרון: לא , ברור , בגלל זה שאלתי מה היא סיפרה לך לגבי האירוע , כי אתה איש קרוב שהיא מספרת לו .
ת: אז זהו , ואז עם האמבולנס אני אומר לך מה שהיה , שזה זה , אז היא אמרה לי שאח שלו אמר לו להחזיר , והיא אמרה לי שגם יש לו אחות שם במיון , אז כאילו זה הכול תפרו עליה תיק . ככה ממנה ,
כב' הש' שרון: בסדר גמור . בסדר , יופי . כן , עוד שאלות ?
ת: המעורבות שלי כי אני קרוב . אם לא הייתי ממשיך זה לא הייתי מודע לכל ,
כב' הש' שרון: כן , חקירה חוזרת , יש שאלות ?

ע . ת/1 מר בנימין , משיב בחקירה חוזרת לעורך הדין הודרברג :
עו"ד הודרברג: אתה מספר שהיא כל הזמן סיפרה לך שהוא שופך לה דברים וקפה , עוד לפני האירוע , ככה אמרת כרגע ?
העד, מר בנימין: כי אני מסיע אותה כמה פעמים.
ש: אז זאת אומרת שהיחסים שלך היו קרובים יותר עוד לפני ?
ת: לא , לא , זה לא שקרובים . כל בן אדם , אני נהג מונית , כל אחד מספר יש לו בעיות בבית , אין בעיות . אבל לא , אני לא הייתי חבר שלה , לא היה בכיוון שלי בכלל לא להיות בן זוג שלה , לא , גם לא אחרי זה , שנה אחרי זה גם כן לא , חצי שנה , זאת אומרת . היא הייתה שותפה עם הבן שלי בצבא ואחד תלמיד , גרנו ביחד , הייתה לה יחידה שלה כמו דירת קרקע , הייתה לה יחידה שתחייה את החיים שלה .
ש: גרתם , היא גרה אצלך ביחידה נפרדת ?
ת: כן , יחידה אחת עם חדר אחד זה שלה , ואני עם הבנים שלי .
ש: באותו בית בחדר נפרד?
ת: אותו בניין , זה דירת קרקע .
ש: דירת קרקע?
ת: כן , שאתה יכול לחלוק .
עו"ד גוטליב: עד היום הם לא חולקים חדר , חברי .
ת: לא חולקים , אנחנו לא רוצים לפגוע בילדים . אני יודע שהבן שלי נפגע שאשתי לשעבר הביאה בן זוג , אז הוא עזב ובא אלי . שנה אחרי זה הבן השני עבר אלי . אז אני יודע שהילדים נפגשים שיש בן או בת זוג לבעל או לאישה . אז אני יודע איך להתנהל כי אני לא רוצה לפגוע בנשמות של הילדים . הילדים שנפגעו אני לא רציתי שגם הם יפגעו . עד היום אנחנו בקשרים , הם לא יודעים שאנחנו זוג . כאילו , אנחנו גרים ביחד , אני לא רוצה שיהיה להם תסכולים וכל זה כמו לילדים שלי . מניסיון שלי . אני יודע שעדיף לא לערב את הילדים שיש זוגיות כי זה לא , זה פוגם , פוגע בהם בפנימיות שלהם , בנשמות שלהם . עדיף שיהיה ככה .
עו"ד הודרברג: טוב , אין לי עוד שאלות .
ת: אני יודע התגובות של הילדים שלי אז למדתי , כאילו , ניסיתי לשפר שלא יהיה להם מה שהילדים שלי עברו .
כב' הש' שרון: בסדר גמור . טוב , תודה רבה . שיהיה לך יום טוב .

החלטה

אני פוסק את שכרו של העד על פי התקנות .

ניתנה והודעה היום , 19 ב יוני 2014, במעמד הצדדים .

_________________
אביב שרון , שופט

כב' הש' שרון: תודה רבה . אתה יכול להישאר ואתה יכול ללכת . עד תביעה מספר 2.
עו"ד הודרברג: אני צריך לראות שהם פה כי לפני שהתחלנו הם עוד לא הגיעו .
כב' הש' שרון: אוקי , נערוך הפסקה בהקלטה על מנת שהתובע יבדוק אם העדים התייצבו .
(הפסקה)
כב' הש' שרון: כן , אנחנו ממשיכים , עד תביעה מספר 2, שלום וברכה . מה שם אדוני ? רס"מ דודי לוי . מר לוי , אני מבין שההזמנה הייתה ל-0 8:30. אני רק מבקש להקפיד שבפעם הבאה ,
מר לוי: אתה צודק , אדוני . פשוט היה לי שני תיקים קצת חריגים אז פרח מזיכרוני , אני מצטער .
כב' הש' שרון: מר לוי , אתה מוזהר לומר את האמת אחרת תהיה צפוי לעונשים הקבועים בחוק .
מר לוי: כן , אדוני .
כב' הש' שרון: נא להשיב לשאלות התובע . כן ?

ע . ת/2 מר לוי , לאחר שהוזהר כחוק , משיב בחקירה ראשית לעורך הדין הודרברג :
עו"ד הודרברג: בוא תספר רק רקע קודם , כמה זמן אתה בתפקיד , מה התפקיד שלך וכמה זמן אתה בתפקיד הזה?
העד, מר לוי : חוקר במשטרת כפר סבא משנת 2007.
ש: הבנתי . אתה גבית את ההודעה הזאת מהנאשמת ?
ת: כן .
ש: אני אבקש להגיש לבית משפט . אני גם אגיש ,
עו"ד גוטליב: מה אתה מגיש?
עו"ד הודרברג: לא , רק את העדות שלה .
עו"ד גוטליב: רק את העדות שלה .
עו"ד הודרברג: באותה הזדמנות אני גם אגיש תעודות רפואיות בהסכמה ,
עו"ד גוטליב: לא , זה בכפוף להגעת המתלונן .
עו"ד הודרברג: כמובן , כמובן ,
כב' הש' שרון: בסדר , אפשר להגיש בכפוף לעדות שלו .
עו"ד הודרברג: מוגש בכפוף כמובן .
כב' הש' שרון: גברתי , לגבי ההודעה יש התנגדות , גברתי ?
עו"ד גוטליב: לא , אין לי זוטא .
כב' הש' שרון: אוקי , בסדר גמור . הודעת הנאשמת מיום 2 0.3.2012, שעה 1 6:01 מוגשת בהסכמה ומסומנת ת/1.
עו"ד הודרברג: אני אגיש לאדוני כבר תעודות רפואיות .
עו"ד גוטליב: בכפוף להגעת המתלוננת אני אומרת , למה ,
כב' הש' שרון: ברור .
עו"ד הודרברג: ברור , אין פה ,
כב' הש' שרון: כן , בבקשה .
עו"ד הודרברג: אחד זה סיכום , לא , קודם דו"ח חולה נפגע באמבולנס מיום האירוע .
כב' הש' שרון: דו"ח חולה נפגע באמבולנס מיום 16.3.2012 שעה 06:50 מוגש בהסכמה ובכפוף לעדות המתלונן ומסומן ת/2.
עו"ד גוטליב: לא , אני רק אומרת לאדוני למה אני מבקשת לעשות את זה רק אחרי עדות המתלונן . בית המשפט העליון בהחלטה לאחרונה הורה על כל מיני הנחיות שקשורות להגשות ברמה הדיוניות שהיינו עושים אותן כעניין שבשגרה , החלטה שבעיני פוגעת ביכולת לנהל הליך בצורה , אני לא רוצה , אני לא בית המשפט העליון אבל זכותי להביע את דעתי , שפוגעת ביעילות ותקינות ניהול הוכחות . לכן אני מבקשת להגיש את המסמכים האלו לאחר שהמתלונן יהיה כאן . כי אם הוא לא יגיע לכאן זה עולה כדי אמרת חוץ שלו , וזה מסבך ,
עו"ד הודרברג: ואז המשקל של זה יהיה בהתאם .
כב' הש' שרון: לא , מה זה משקל ,
עו"ד גוטליב: לא , אני לא מסכימה ,
כב' הש' שרון: גברתי ,
עו"ד גוטליב: אדוני , זה ברור , פשיטא ,
כב' הש' שרון: גברתי מתנגדת לדברים שהמתלונן אמר במסגרת אותם ,
עו"ד גוטליב: ברור.
כב' הש' שרון: במסגרת אותן תעודות רפואיות , ולכן אם המתלונן לא מגיע להעיד אז בוודאי שהתעודות הרפואיות האלה מוחזרות לתביעה . אין , גברתי ,
עו"ד גוטליב: קודם כל אני מכבדת את בית המשפט שהוא מנהל את המשפט . ואם בית המשפט אומר לי שאם המתלונן לא יגיע התעודות יוחזרו ולא יהיו חלק ממוצגי התביעה בתיק אז בוודאי ובוודאי .
כב' הש' שרון: זה לא אני אומר , גברתי , זה התביעה אומרת .
עו"ד גוטליב: לא משנה ,
כב' הש' שרון: בבקשה . בא כוח המאשימה , מה יש לך להגיד לדברי חברתך?
עו"ד גוטליב: מצהיר על זה , שיצהיר שאם המתלונן לא מגיע הוא לוקח חזרה את המוצג .
כב' הש' שרון: חברתך מסכימה להגיש את התעודות הרפואיות בכפוף לעדות המתלונן .
עו"ד גוטליב: לא יודעת מה דחוף להגיש את זה עכשיו אבל בבקשה .
כב' הש' שרון: אין בעיה , אולי נחסוך את כל זה . אני לא שש ,

החלטה

לאור הסכמת הצדדים , התעודות הרפואיות יוגשו כשהמתלונן יהא נוכח בבית המשפט ובמעמד עדותו .

ניתנה והודעה היום , 19 ב יוני 2014, במעמד הצדדים .

_________________
אביב שרון , שופט

כב' הש' שרון: כן , עוד מסמכים עם העד?
עו"ד הודרברג: לא .
כב' הש' שרון: חקירה נגדית לבא כוח הנאשמת .

ע . ת/2 מר לוי , משיב בחקירה נגדית לעורכת הדין גוטליב :
עו"ד גוטליב: מר לוי , מתי היה האירוע , אתה יודע ?
העד, מר לוי: אפשר?
ש: תיתן לו את החומר שלו , בבקשה .
ת: תודה . 16.3 לפי מה שכתוב כאן.
ש: מתי אתה חוקר את המתלונן , מתי אתה גובה עדות מהמתלונן ?
ת: מהמתלונן אני לא גביתי עדות . גביתי עדות באותו יום לאחר שקיבלתי מסמכים רפואיים או תמונות , משהו כזה .
עו"ד הודרברג: יש גם תמונות בתיק .
עו"ד גוטליב: בסדר .
ת: את התלונה הראשונית אני לא גביתי.
ש: אין בעיה , לא גבית . אבל גבית באותו יום עדות מהבן שימי , גבית עדות משמעון הבן ?
ת: שמעון ? זה לא ,
ש: ממרדכי בנימין , משמעון הבן?
ת: קיבלתי 3 עדויות , של אהרון ,
ש: את שמעון בוסקילה חקרת?
ת: את של אהרון , את של ורד ושל המתלונן לגבי תמונות . זה מה שקיבלתי ,
ש: מישהו שאל את עצמו , אדוני , מישהו שאל את עצמו למה המתלונן מגיע ,
עו"ד הודרברג: גם שמעון ,
עו"ד גוטליב: רגע . הוא צריך לענות . אני אציג לעד את מה שהוא עשה .
עו"ד הודרברג: שמעון זה הבן .
עו"ד גוטליב: העד הוא עד שלי , עכשיו , חברי .
כב' הש' שרון: רגע , רגע , הוא לא יודע , גברתי .
עו"ד גוטליב: אני אסביר לו .
עו"ד הודרברג: לא , את שאלת אותו שאלה ואני אומר לו .
עו"ד גוטליב: אבל אני אומרת לו , הוא עד שלי , הוא על דוכן העדים שלי . התובע לא עוזר לי .
כב' הש' שרון: בבקשה , כן , שאלה ?
עו"ד גוטליב: אמור לי , אדוני , מישהו חשב לשאול את המתלונן למה הוא מגיע למשטרה רק ב-20.3?
ת: עוד פעם , שוב , אני לא יודע , לא ראיתי את התלונה ,
ש: מה הבעיה , חברי ?
עו"ד הודרברג: שאלו אותו .
עו"ד גוטליב: למה הוא מגיע רק ב-20.3?
עו"ד הודרברג: בטח . אני אפנה .
ת: לא ראיתי את התלונה הראשונית ,
כב' הש' שרון: רגע .
עו"ד גוטליב: מעניין אותי , כן .
כב' הש' שרון: רגע , בא כוח המאשימה מפנה את ,
עו"ד גוטליב: מפנה אותי , כן .
כב' הש' שרון: בא כוח הנאשמת לעדות המתלונן?
עו"ד גוטליב: כן .
עו"ד הודרברג: לעדות המתלונן . רגע .
עו"ד גוטליב: ראיתי את זה בשורה 32, נו אז מה , אבל עבר זמן מאז . אף אחד לא שואל אותו ומה השתנה ?
(מדברים יחד)
עו"ד הודרברג: בשורות 31 - 32 שואלים למה לא הגעת ביום הראשון או השני לדווח על האירוע?
עו"ד גוטליב: כן , אבל מאז עברו , זה לא יום ראשון או שני , זה יום ראשון , שני , שלישי , רביעי או חמישי . חברי , חברי ,
כב' הש' שרון: מתי הוא גבה את ההודעה של המתלונן , גברתי , העד ?
עו"ד גוטליב: את הודעת המתלונן גבתה שירה בכר , אבל חברי מצוי בתיק , היא עושה עוד דברים ,
כב' הש' שרון: אוקי , אז שיקרא את העדות .
עו"ד גוטליב: חברי , מה זאת אומרת , אז אם העד לא יכול לענות העד לא יענה . אני לא מבינה .
כב' הש' שרון: אבל רגע , גברתי , שיקרא את העדות . אם יש תשובה בתוך העדות ,
עו"ד גוטליב: אין בעיה . אני מציגה לעד את התשובה שחברי חושב שעל כך הוא נשאל . אין חולק שהאירוע התרחש ב-1 6.3, נכון ? כך הוגש כתב האישום ,
ת: לפי מה שכתוב , בתאריך 1 6.3,
ש: נכון . ואין חולק שהמתלונן מגיע לתחנת המשטרה בכבודו ובעצמו ב-2 0.3 ב-12:00, נכון ?
ת: אני לא יכול להגיד כן או לא כי יכול להיות שזה מה שכתוב , אני לא ראיתי את זה מול העיניים .
ש: אז אין חולק . טוב , אני כמו שאתה יודע , מר לוי , אני לא ממציאה . הוא הגיע 5 ימים אחרי האירוע לתחנת המשטרה , 1 6, 1 7, 1 8, 1 9, 2 0, אוקי ? 16 זה יום שלם כי זה היה ממש בבוקר . שואלים אותו , אני שואלת אם מישהו חשב לשאול אותו למה הוא הגיע ב-2 0.3, מה קרה . וואו , חברי הפריע לשאלה שלי ואמר שהוא דווקא כן נשאל . אז חשבתי שזכרוני מטעה אותי , אבל לא . שאלו אותו למה לא הגעת ביום ראשון או שני לדווח על האירוע . לא הייתי מסוגל מבחינה בריאותית או נפשית אומר המתלונן . אף אחד לא חשב לשאול אותו אחרי ראשון או שני , מה גרם לו לבוא פתאום ביום חמישי , ביום ה-2 0.3 ב-12:00 ? מה קרה ?
ת: אני באופן אישי לא שאלתי אותו .
ש: מישהו חשב לשאול אותו?
ת: אני לא יודע לגבי אחרים . אני אומר אני באופן אישי לא שאלתי אותו .
ש: לא , כמו ,
עו"ד הודרברג: אני מצטער שאני מפריע , אדוני ,
עו"ד גוטליב: כן?
עו"ד הודרברג: זה בדיוק מה שהוא נשאל וזה בדיוק מה שהוא ענה .
כב' הש' שרון: בסדר , אבל היא שאלה , הוא משיב , אבל העד משיב . ככל שזה נוגע אליו הוא לא שאל , אם מישהו אחר שאל זה עניין שלהם , הוא השיב . וגם חברתך הקריאה את העילה למה הוא לא הגיע באותו י ום .
עו"ד גוטליב: לא צריך גם , גם אני רוצה , חברי בכל ,
כב' הש' שרון: בלי ציונים , גברתי .
עו"ד גוטליב: לא , לא עילה של ציונים , למה אדוני , עוד לא אמרתי . אני רק אומרת שבחקירה נגדית צריכה להיות עמידות וקצת סבילות לאפשר לי תמרון מינימאלי בלי להפריע לי בחקירה נגדית , עם כל הכבוד . אמור לי , אתה חקרת את הגברת ?
ת: כן .
ש: עברת על החומרים שהיו בתיק שהביא המתלונן או משהו , לא ?
ת: לפני כן , לפני החקירה סביר להניח שכן .
ש: סביר להניח שכן . אתה ידעת מה גרם להם להתגרש ? ידעת שאגב 6 ימים אחרי זה , שבוע אחרי זה הם התגרשו ?
ת: אני לא זוכר כרגע את המקרה . אני זוכר כרגע מה שקראתי .
ש: כי אומרת ,
ת: מה שקראתי עכשיו .
ש: כי אתה חוקר את הגברת שאומרת לך לא היה ולא נברא . הוא זה שלקח לי את החלב , היא גם מסבכת את עצמה בדברים שמראים לך שהיא אומרת גרסת אמת .
ת: היא מכחישה .
ש: לא ,
ת: היא מכחישה ,
ש: נו אז מה אם היא מכחישה ? תראה דוגמא מה היא אומרת לך . היא מאשרת לך , היא פשוט מספרת לך גרסת אמת . אומרת לו שהיא אמרה לו , מאשרת לך המתלוננת שהיא אמרה לו בשורה 11 עמוד 2 אני אמרתי לו שאם לא מחזיר את החלב אני מזמינה משטרה לבית . היא לא ממציאה שהוא איים עליה . היא לא ממציאה שהוא תקף אותה . היא לא ממציאה שהוא היה אלים , היא מספרת מה היא אמרה לו . היא מספרת לכם שהוא היה זורק לה אוכל וכל מיני כאלה , נכון ? ככה התרשמת , שמעת מהנאשמת וגבית את הודעתה ?
ת: גרסת החשודה נמצאת כאן מול העיניים.
ש: כן , היא אומרת לך אהרון התקשר לאחיו מאיר , ואחרי השיחה אהרון ביקש מהילד שירוץ לצוות מד"א ויאמר שאבא מוכן להתאשפז . מה אתה אומר , למה לא חקרתם את המאיר הזה ? יש פה מישהו שעוזר לתלונה הזאת להיות תלונה מעוניינת ומגובה בראיות . למה אתם לא חוקרים את המאיר הזה , אדוני ?
ת: לגבי מאיר אני לא יודע .
ש: כן , אף אחד לא טורח . מי זה המאיר הזה , הקצ ין ? כן ?
ת: לגבי מאיר אני לא יודע .
ש: אתה יודע מי זה המאיר הזה ? מאיר הזה זה קצין ,
ת: כרגע פה במצב הנתון כרגע ,
ש: לא יודע .
ת: עוד פעם , עברו שנתיים מאז האירוע , שנתיים פלוס ,
ש: לא אמור לזכור , זה בסדר .
ת: מאז האירוע , כרגע אני לא זוכר מי זה ,
כב' הש' שרון: לא , היא שואלת בעת גביית העדות ידעת מי זה מאיר ?
ת: בעת גביית העדות אני לא זוכר אם אני ,
עו"ד גוטליב: אף אחד גם לא שאל , תראה , יש פה רק הודעה אחת מהמתלונן . אף אחד לא זימן אותו להשלמת פרטים או להטיח בו מה שאומרת המתלוננת , וחבל . איך זה שלא זימנתם את המתלונן לעדות נוספת להטיח בו דברים , לעשות ביניהם עימות , זה דברים מינימאליים . תיק אלמ"ב , גרסה מול גרסה ,
ת: אוקי .
ש: יש לי גרסה וזהו ?
ת: לא ראיתי בזה צורך.
ש: איך , איך אין צורך ? אדוני , אני מייצגת בשנה מאות של תיקי אלמ"ב ,
ת: אפשר רגע את העדות של שמעון הבן?
עו"ד הודרברג: כן .
עו"ד גוטליב: לא מאות , מאה . איך זה שלא מזמנים אדם לעימות , גרסה מול גרסה , תיק קלאסי . מה זאת אומרת ? זה נעשה כעניין שבשגרה , יום ביומו .
ת: שנייה אחת ברשותך .
ש: אני מודיעה לך , קבל את זה כאקסיומה , לא בוצע עימות .
ת: לא שאני זוכר ,
ש: והמתלונן , אני לא אטעה אותך , אדוני , אנ י עושה שיעורי בית , אני לא באה סתם לבית משפט . אני אומרת לך שלא בוצע עימות , אתה יכול לתת לי על זה הסבר ? יכול , אדוני ?
ת: לא .
ש: לא .
ת: לא ראיתי בזה צורך.
ש: לא ראית , תג יד לי , אדוני , איך לא ראית צורך לבצע עימות בין גבר לאישה , תיק אלמ"ב , שאישה טוענת לא היו דברים מעולם , לא עשיתי , לא השתמשתי באלימות , איך ?
ת: לא תמיד בעימות דברים יוצאים כמו שצריך .
ש: לא , אתה יודע , אדוני ,
כב' הש' שרון: מה לא תמיד , לא שמעתי ?
ת: לא תמיד בעימות דברים יוצאים כמו שצריך , לא ראיתי בזה צורך .
עו"ד גוטליב: אין בעיה , אבל לא ניסית . מה ההבדל בין התיק הזה לתיק אלמ"ב אחר שעושים בו עימות ? אני רוצה להבין ,
ת: אוקי , כל מקרה לגופו .
ש: איזה , מה במקרה הזה גרם לך לא לעשות עימות ? מה , תסביר לי , תן לי סביבה אחת שאני אבין מה התיק הזה לבין תיקים אחרים ?
ת: שמעתי את טענות שני הצדדים ,
ש: כן , אבל לא שמעת את טענות שני הצדדים .
כב' הש' שרון: רגע , רגע , גברתי .
ת: שמעתי את טענות שני הצדדים . מה הכוונה שמעתי את טענות שני הצדדים , אני אומר המשטרה עצמה , יש טענה ראשונה שמישהו אחר גבה את העדות של המתלונן , אוקי ? לאחר מכן הטחנו בחשודה את טענות המתלונן , היא מסרה את גרסתה . לאחר מכן יש פה את העדות של הבן שמעון ,
עו"ד גוטליב: לא לאחר מכן , זה ביום שהגיע האבא , ב-2 0.3, הבן שימי הגיע עם האבא .
ת: לא נכון , ב-2 6.3.
עו"ד הודרברג: לא ,
עו"ד גוטליב: ב-26.3?
ת: כן .
ש: טוב , הוא הגיע , בסדר , אני אשאל את זה את החוקר . אתה יודע שהוא הגיע עם האבא למשטרה , שימי ?
ת: אני לא זוכר .
ש: טוב .
ת: שוב , אני לא זוכר . אני לא יכול להכחיש או לאשר , אוקי ?
ש: טוב.
כב' הש' שרון: אז מה ראית מבחינת הראיות שמולך כדי לא לבצע עימות?
ת: אוקי.
כב' הש' שרון: זה תיק מילה מול מילה מבחינת המשטרה?
ת: לא , יש לי פה עוד משהו בעיקרון של הבן .
כב' הש' שרון: אוקי .
ת: שאלתי אותו האם באותה תקופה הייתה אלימות , את הבן עצמו , כן ? הבן אומר לא . היו המון צעקות אבל לא הייתה אלימות , סליחה , עד לאותו מקרה . באותו יום שישי לא הייתה אלימות לפי מה שאני יודע . מה קרה באותו יום שישי ? ואז הוא מספר לי מה קרה באותו יום שישי .
עו"ד גוטליב: אז בוא נתקדם . תראה ,
ת: ואז הוא אומר שבעיקרון ,
ש: אני פשוט , אני יודעת שאתה נורא אוהב לקרוא מהחומרים , חקרתי אותך לאחרונה , אל תצטט ,
ת: האח הקטן העיר אותו ואמר שאימא מרביצה לאבא ,
ש: כן .
ת: האח הקטן אור .
כב' הש' שרון: טוב .
עו"ד גוטליב: את אור , אדוני , למה לא חקרת ? בוא , הנה , אתה אוהב לצטט לי מההודעות . פשוט אני יודעת שאתה אוהב להקריא מהחומר ,
ת: בן כמה אור ? אני לא זוכר .
ש: תבדוק בתיק בן כמה אור .
עו"ד הודרברג: הוא היה בן 12.
כב' הש' שרון: בן כמה?
עו"ד הודרברג: אז הוא היה בן 12.
כב' הש' שרון: אז בן 12 ?
ת: כן .
כב' הש' שרון: מה המדיניות שלכם לגבי חקירת ילדים לגבי אירועי אלימות בין בני זוג?
ת: בוא אני אגיד ככה , לגבי ילדים רק בדברים מאוד מאוד חריגים אנחנו משתדלים לגעת בילדים לאור , איך אומרים , אני קורא לזה הנפש הרכה שלהם .
עו"ד גוטליב: סליחה , אדוני , עם כל הכבוד , באמת , אני אומרת בעדינות , עם כל הכבוד . ילד בן 12 שעד לכאורה , שימי האחר מספר שאור העיר אותו , אור העיר אותו לראות שיש אירוע אלים , אתם לא חוקרים אותו על ידי חוקרת ילדים ? תגיד לי מה , מה הבעיה ?
ת: כן , אבל מעבר לכך ,
ש: גם הגברת אומרת לך שאור היה נוכח בצעקות , אז אולי הוא ישפוך אור ויגיד אור שלא היה ולא נברא ?
ת: כן , אבל אני גם מפנה ,
ש: ואתה יודע עוד משהו , אדוני ,
ת: אני גם מפנה לשורה 28 בעדות של שמעון ,
ש: מעולה , תפנה אותי .
ת: שהוא ראה גם האת האימא נותנת לאבא איזו שהיא מכה ביד.
ש: מעולה , מעולה ,
ת: שנייה ,
ש: אני אגיד לך גם למה מעולה ,
עו"ד הודרברג: תני לו לסיים . את נכנסת לו לדברים .
עו"ד גוטליב: אני פשוט מכירה את העד הזה , חקרתי אותו לארונה , הוא מצטט לי ,
עו"ד הודרברג: זה שאת מכירה לא משנה , בית משפט ,
עו"ד גוטליב: לא , לא , לא , אדוני , חברי יאפשר לי להתנגד . שנייה ,
עו"ד הודרברג: אבל את לא נותנת לו לדבר .
עו"ד גוטליב: דיי ,
כב' הש' שרון: רגע , גברתי , גברתי שאלה ,
עו"ד הודרברג: את לא התנגדת .
עו"ד גוטליב: יאפשר לי אדוני להסביר משהו?
עו"ד הודרברג: את לא התנגדת .
כב' הש' שרון: אבל רגע , גברתי שאלה למה הוא לא ערך עימות .
עו"ד גוטליב: לא , לא , לא , אדוני , זה לא מה שאני שואלת עכשיו .
כב' הש' שרון: אז מה השאלה?
עו"ד גוטליב: שאלתי למה לא ערך עימות , אמר מה שהעד אמר , מצטט לי מהחומר מה שהוא לא צריך לעשות . אני רגילה לזה , ככה העד הזה מעיד , שיהיה לו בשמחה ,
כב' הש' שרון: הלאה , הלאה .
עו"ד הודרברג: מה שחברתי עוש העותק כפוף לשינויי עריכה וניסוח, על ידי www.court.gov.il

^
X

חיפוש פסקי דין:

מנעולים קרובים אל | דוגמנות קרובים אל פנחס רוזן 42, תל אביב יפו, ישראל | בלונים קרובים אל ניצנים 41, מגדל העמק, ישראל | תכשיטים קרובים אל | פלסטיק קרובים אל | פיתוח וייעוץ ארגוני קרובים אל שדרות קק"ל, מצפה רמון, ישראל | אבטחה קרובים אל המעפילים 24, נהריה, ישראל | מהנדסי תעשייה וניהול קרובים אל אחז המלך 15, ערד, ישראל | מטאורולוגיה קרובים אל המים 17, אילת, ישראל | צעצועים ומשחקים קרובים אל | הנדסאים קרובים אל הפיקוס 137, נווה ימין, ישראל | דואר קרובים אל שדרות האצ"ל 373, קרית שמונה, ישראל | רשתות שידור קרובים אל | אריזות קרובים אל שדרות האצ"ל 22, קרית שמונה, ישראל | ספרים קרובים אל קרן היסוד 22, מגדל העמק, ישראל | הכנה לגיוס קרובים אל מסוף בית שאן/איסוף, בית שאן, ישראל | שפים קרובים אל | ניהול פרויקטים קרובים אל | הריון ולידה קרובים אל | מוצרי היגיינה קרובים אל מחירון עבודות טיח | מחירון גידור | מחירון גופי תאורה )מנורות(  ואביזריהם | מחירון גופים למצע ולמילוי בין צלעות | מחירון אגרגרט מחצבה | מחירון עבודות חשמל ומתח נמוך | מחירון גופי תאורה )מנורות(  ואביזריהם | מחירון מסגרות - גדרות, שערים, סורגים, מעקות ושונות | מחירון חומרים לעבודות ריצוף וחיפוי | מחירון מעליות ומתקני הרמה לנכים | מחירון חומרי איטום ובידוד תרמי | מחירון עבודות עפר והריסה | מחירון מרחבים מוגנים ומקלטים | מחירון סלילת כבישים ורחבות | מחירון חומרי איטום ובידוד תרמי | מחירון עבודות איטום | מחירון פיתוח חוץ - משטחים, ריצופים, קירות תומכים ומסלעות | מחירון עבודות עפר והריסה | מחירון מוספים וערבים לבטון, חומרי איטום צמנטיים | מחירון לבנים לציפוי קירות | מחירון עבודות בטון בשלד המבנה | מחירון תיקוני בטונים | מחירון אביזרים לרכזת אזורים | מחירון קירות תומכים ואקוסטיים | מחירון הערות: 1. כל הסעיפים בתת פרק זה אינם כוללים את הזיון ועיגונו לכלונסאות. הזיון נמדד בנפרד בפרק 02 | מחירון תבניות לעמודים עגולים | מחירון זכוכית חלבית | מחירון פסיפס | מחירון מדרגות וחגורות בטון | מחירון דלתות אלומיניום | מחירון משתנות מחרס | מחירון צינורות | מחירון אבזרים | מחירון אביזרים בחדרי אמבטיה ומקלחת ממתכת מצופ | מחירון לוחות לסיכוך וקיר | מחירון חומרי צביעה | מחירון מעקות הולכה והפרדה להולכי רגל | מחירון תקרות וגגות | מחירון תאורת לדים | מחירון בידוד עם פוליאוריתן מוקצף | מחירון מצעים ותשתיות | מחירון שערים חשמליים | מחירון אלמנטים למחיצות בבניה  | מחירון רצפות סיפון (דק | מחירון עבודות אספלט | מחירון ביוב, תיעול ומתקני סילוק | מחירון דרגנועים (מדרגות נעות) | מחירון רצפות סיפון (דק | מחירון הריסת מרצפים, קירות, מחיצות ותקרות מספר בקשה:4 בפני כבוד ה שופטת חנה פלינר מבקשת מיטל דגן נגד משיבים החלטה ביום 9.9.2014 ניתן צו כינוס | בית משפט השלום בתל אביב - יפו ת"א 30388-11-10 חדד נ' איילון חברה לביטוח בע"מ תיק חיצונ | בית משפט לעניינים מקומיים בנתניה תו"ב 39582-06-10 עירית נתניה - בנייה נ' מלייב 15 אפריל 201 | בית משפט השלום באשדוד תא"ח 9628-05-12 אבן צור נ' לוי תיק חיצוני: בפני כב' סגן הנשיא, הש | החלטה בתיק רע"ב 8083/06 בבית המשפט העליון רע"ב 8083/06 בפני: כבוד השופט ד' חשין המבקש: מחא | בפני כב' הסגן נשיאה גד ארנברג תובעים 1. ג'ון דובר 2. סוזן דובר 3. אריה וונדי נגד נתבעים 1. א | החלטה בתיק רע"א 8268/07 בבית המשפט העליון רע"א 8268/07 בפני: כבוד השופט ס' ג'ובראן המבקשים | בפני כב' השופט יגאל גלם תובעים 1. הארגון הארצי של מפעלי השמירה והאבטחה בישראל נגד נתבעים 1. אתינ | בית המשפט המחוזי בבאר שבע עמ"ת 20336-10-11 ביטון(עציר) נ' מדינת ישראל 24 אוקטובר 2011 בפני | בפני כב' השופט שמואל יציב המאשימה מדינת ישראל נגד הנאשם יבגני צריפמן <#2#> נוכחים: התובע: מפק | בפני כב' השופט אבישי זבולון תובע יבגני איוונוב נגד נתבעים 1.דלתות אלפיים (2008) בע"מ 2.מנור | בית משפט לתביעות קטנות באשקלון ת"ק 41550-06-11 ועקנין נ' פלאפון תקשורת בע"מ 03 אוגוסט | בית משפט השלום בתל אביב - יפו ת"פ 34118-12-11 מדינת ישראל נ' מנגם(עציר) ואח' תיק חיצוני | בית משפט השלום בבאר שבע מ"ת 39711-06-12 מדינת ישראל נ' קבועה(עציר) 04 יולי 2012 39696-06-12 | בית משפט השלום בנצרת תא"מ 36588-06-11 סליבא נ' מנורה מבטחים חב' לביטוח בע"מ תיק חי | בית משפט השלום באשדוד ת"א 7944-04-10 ממן נ' שרף ואח' בפני כב' השופט אלון רום התובע: | בפני כב' השופטת איריס לושי-עבודי תובעים 1. ציפורה צילה כהן נגד נתבעים 1. נציגות הבית המשותף רח&# | העותרים: ע"י ב"כ עו"ד דניאל שנהר ואח' - נ ג ד - המשיב: המפקד הצבאי לאיזור הגדה המ | בקשה מס' 1 בפני כב' השופטת טל אוסטפלד נאוי מבקשים אורן נחום נגד משיבים מדינת ישראל החלטה המז | לפני כבוד ה שופט שלמה בנג'ו המאשימה מדינת ישראל נגד הנאשם עלי קבועה <#2#> נוכחים: ב"כ המ | החלטה בתיק בש"פ 3220/05 בבית המשפט העליון בש"פ 3220/05 בפני: כבוד השופטת ע' ארבל העוררת: מ | בית דין אזורי לעבודה בירושלים ב"ל 27632-01-11 נתשה נ' המוסד לביטוח לאומי סניף ירושלים בפני | בפני כב' הרשם אריה ביטון תובעים 1. הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בעמ נגד נתבעים 1. יוסף אליהו מרצ | מספר בקשה:7 בפני כב' השופטת שרה ברוינר ישרזדה מבקשים האני נמר נגד משיבים עירית הדפסה רישתית בע&q